Ännu en vecka..

..har gått.
Och jag måste erkänna att jag faktiskt väntar.
Varje dag.
Och längtar.
Varje dag.

Och inser mer och mer att det är relativt många par i vår situation.
Har nu kontakt med tre par som också är pilotfamiljer i Ryssland.
Och som också väntar.
och längtar.
Varje dag.

Och läser jag bloggar så har kvinnor runt om i landet
exakt samma känslor, och tankar, och upplevelser
som jag.
Samma formuleringar om avundsjuka
små vardagliga kommentarer som tar djupt
funderingar över hur livet kommer att bli
barnet som man inte vet något om ännu
längtan, längtan och denna otroliga väntan!

Vi håller ut, vi fortsätter att vänta & längta
och tar lite tröst av varandra när det behövs.

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att vi har internet! Skönt att inte känna sig ensam om sina tankar och funderingar. Det var faktiskt inte bättre förr. Kram på dig!

2011-08-19 @ 23:20:04
Postat av: Jonna

Och vi är många som längtar och väntar med er. Allra mest spännande för er såklart men vi andra finner detta så oerhört spännande oxå. Detta är ju er graviditet och vi bara väntar! Många kramar till dig!

2011-08-20 @ 21:21:56
Postat av: Anneli

Väntan är lång, jobbig, tråkig, frustrerande, enerverande, full av längtan, full av funderingar, och så i vissa stunder glimmar det till. Tänk vad fantastiskt att det ska komma ett till barn till er! Tusen kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0