Skönt!

Flera tecken som gör att jag faktiskt är avslappnad.
Det känns så himla skönt!
Jag har några kvällar kommit på "Åh!? Idag har jag inte tänkt på det hittills.."
Jag har lämnat mobilen nere i arbetsrummet på jobbet. Och inte brytt mig.
Jag har hört mobilen ringa utan att få hjärtsnurp.
Det är jullov. Mys med familjen.
Skönt, helt enkelt!
Bara njuta av nuet.
Skönt, skönt, skönt!

Jag har börjat röja i det rum som ska bli Johans nya rum.
Ett projekt som känns riktigt roligt.
Men kanske inte så smart att starta upp ett par dagar före jul ;)
Nya syskonet ska få ta över Johans nuvarande rum.
Lillebror... eller lillasyster...
Nästa jul... är vi fyra då?

God jul till er alla fina vänner!
/Cissi

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gillas!!

2011-12-27 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0