Vacuum

Nu känns det så himla tyst och dött.
Jag har så många gånger det senaste känt för att ringa adoptionsbyrån.
Men jag vågar inte. Jag blev så bränd sist.
Har bett Per ringa men han tycker inte det är nån idé. De har ju ändå inget nytt.
Nä, det är ju sant. Iochförsig.

Åh, vet ni?
Det paret vi haft lite kontakt med i vår närhet är hemma nu med sitt barn från Ryssland. Så underbart för dem. Vilken mysig jul de kommer få.

Det är en intensiv vecka nu.
Ska bli väldigt skönt med jullov om ett par veckor.

Har ni känt någongång att ni behöver en förändring i livet på nåt sätt?
Det är så jag känner nu.
På nåt sätt hade det varit skönt att veta när vi får vårt barnbesked. Även om det dröjer länge än.
I så fall kunde vi åtagit oss andra saker under tiden. Men nu vågar man inte ta sig för någonting annorlunda.
Bara ta en dag i taget och vänta in veckorna.
Vi lever liksom i väntan. Men försöker ändå leva i nuet.
Det är en svår kombination emellanåt.

Hoppas ni alla får en mysig tredje-advent-helg!
Kram och tack för era kommentarer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0