Knäppa natt, underbara dag

Euforiskt möte.
Nyss kommit hem efter att ha hälsat på vår nyaste familjemedlem.
Underbara trollunge
liten sötis och kopia av storasyster ♥
Hon hade så bråttom till världen att det tog 10 min från att de kom till förslossningen tills hon var född.
Underbart att se att hela familjen mår bra.
Tyvärr glömde jag kameran hemma, men återkommer med bebisbilder.

Kan däremot visa de två nallarna jag virkar.
Grön till Johan, röd till lillkusinen.
Långt ifrån perfekta :)


Nattens dröm var lika knäpp som brukar.
Vår representant från adoptionsbyrån kom hem till oss och hade med sig en flicka.
Hon var nio år och hade inga ben.
Men gick omkring här hemma och var kortare än Johan.
Hon ville såklart gärna bo här men helst i ett gult hus.
Och jag upprepade hela tiden "Men vi ville ju inte ha ett storasyskon till Johan..."
Sen hade jag inte tillräckligt med högskolepoäng för att jag inte hade läst spanska och franska på högskolan.
Suck.

Trevlig helg snart!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt med en liten kusin till. Hälsa o gratta!



Ang de fina nallarna, du är ju alldeles för snabb:-) Du har ju gått om mig o mössan med hästlängder. Duktig du är!

Ha det bra, kram

2011-07-21 @ 22:27:35
Postat av: Fia

Nallarna var ju supersöta, vad duktig du är :). Kram Fia

2011-07-22 @ 10:14:03
Postat av: Anneli

Vilka fina nallar. Jag tror att de är perfekta, precis så som de är, precis som du (även om det inte känns så alltid).

Kram

2011-08-08 @ 23:39:43
URL: http://formeandallmyfriends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0