Ännu en suck..

och säkert inte den sista heller!
Det är ju en hel del kvar framför oss som kan krångla och som säkert kommer göra det.
Jag är inte pessimist, bara realist.
Adoptionsbyrån var inte nöjda med pappren som vi skickade in sist från kommunen.
Datumet på protokollet stämde inte med datumet för godkännandet.
Suck.
Så vi får be dem om papper igen.

Johan och jag har haft en toppenmysig helg i stockholm med mommo och boffa hos underbara Matz och Lillian.
Och vi har hälsat på min moster som bor på ett gruppboende.
Inte ett gnäll från Johans sida.
Ibland får jag nypa mig i armen för att inse hur go han är, vår unge ♥

Nu väntar legoland och midsommar och bara roliga grejer.
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0