5 år!

I morse, strax efter kl. 4, var det fem år sedan de plockade ut Johan ut min mage.
Fem hela år! Helt otroligt..
Vi har firat i helgen och Johan är helnöjd efter Kent-Agent-tårta, presenter, barnkalas och skattjakt.
Kent-Agent-kläder fick han också.
Nu har vi haft taco- (jag två och Johan fyra) och filmkväll och jag frossar i gamla kort.
Jag glömmer så fort hur han var förut.
Krävande bebis, aktiv och med redan från början.
Den lille lintotten med lockar i nacken.
Charmtroll från första stund.


På BB.









I vår sorg efter fler barn har vi frossat extra i kärleken till Johan och familjen.
Det blir nog så. Det har blivit en tröst att vi har varandra.
Jag vet att det är klyschigt, men varje dag är ju faktiskt en gåva.


Begrundar och beundrar tårtan.


Johan-Kent-Agent idag, 5 år!

Johan har varit en solstråle hela dagen.
Det är han de flesta dagar, måste jag säga.
Full av fantasi över alla gränser, kreativ och nyfiken.
Det största miraklet!

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder och vilken tuff kille det har blivit på sista bilden. Var han nöjd med sin födelsedag?

2011-03-21 @ 20:25:54
URL: http://efraimssonsorbom.blogg.se/
Postat av: Hanna

GODING-Johan!! Han är så söt, både då och nu. Kika här: http://hannabengtsson.blogg.se/2007/april/lek-i-det-fria.html#comment Lite nostalgitripp med våra små:)

2011-03-22 @ 07:13:14
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0