Myror

I morgon måste jag bannemej ringa till socialen!
Nu kryper det myror inombords, när vi inte hört nåt på länge.
Referenterna väntar på mail. De har inte kontaktat förskolan än.
Var det den 9:e vi skulle upp, tro?
Jag ska nog ta och köpa en champagne till dess..

På söndag är det återträff för vår adoptionsgrupp på utbildningen.
Tre av de åtta paren+en singel har fått barn sedan vi utbildades. Biologiska alltså.
Vi var inte med på det förra mötet eftersom det var mitt i provrörsbefruktningen.

Det här med tiden är visst något jag måste bråka med framöver.
Vart tog mars vägen? En månad är ju ingenting.
Ändå.
Den där j-a väntan.
När blir det klart så vi kan börja fundera vidare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0