Ännu en vecka...

Har sett sista avsnittet av "Drömmen om ett barn" på TV3.
Fint! Känslosamt!
Men det gör sååå ont att se när andra föder barn.
Att få upp den där lille på magen
och se känslostormarna.
Avundsjuka!

Och så många som kämpar!
Jag känner mig som en av dem.
All denna sorg. Huu!
Jag har gjort en IVF. Det var riktigt jobbigt.
Och andra går igenom det kanske 6-7-8-9 gånger.
Så mycket styrka det finns där ute!
Men så har vi ju haft alla dessa j-a missfall.
Jag hatar dem! Och jag hatar mitt immunsystem!

Varje morgon den här veckan när jag stått i duschen
har jag känt förväntan och hopp.
Men ännu en vecka utan besked.
Men nu - en rolig helg att se fram emot!

Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0