Fortfarande naiv..

Om och om igen förvånas jag över mig själv.
Att jag fortfarande är så naiv.
När läsåret började tänkte jag att jag nog inte kommer jobba till jul.
Den utbildning jag hade behövt haka på under terminen sköt jag framför mig.
När jag köpte träningskort köpte jag bara ett 10-klippkort, istället för 20.
20 veckor framåt.. ååh så lång tid!

Vi är lite besvikna att vi inte blev stödfamilj som vi var på väg att bli.
Men vi kunde ju inte veta... Och kan fortfarande inte.
En månad? Ett halvår? Ett år?

Det är tydligt att man har ljusare perioder och lite mörkare.
De kan vara korta. Och längre.
Ibland varar de inte ens en hel dag.
Nu känns det ljusare igen.
Jag är nog väldigt uppmärksam på hur jag mår.
Är det bra eller dåligt, tro?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det jag känner av dig...så tycker jag att du är helt fantastisk precis som du är. Så gott att du/ni ändå kan se framåt för varje dag är ju en dag närmre den dag när ni kommer vara en till. Kram

2011-11-01 @ 17:57:11
URL: http://formeandallmyfriends.blogspot.com
Postat av: Hanna

Att kunna vara naiv tror jag är din styrka! Det betyder att hoppet finns hela tiden och det gör att du orkar förbi varje höst - det är ju alltid den sista! Hoppas allt är bra med er gumman och att Danmark var toppen. KRAM!

2011-11-07 @ 09:18:15
URL: http://hannabengtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0