Att se ljust på saker

Ja, allt handlar ju egentligen om inställning.
De senaste gångerna jag varit gravid har jag ofta tänkt
"Åh, 75% risk (eller mer..) att få missfall"
Men man kan ju också tänka
"Åh, 25% chans att vi klarar det"
Fast det har ju inte varit så lätt förstås..

Det är jobbigt att vänta.
Det är det.
Men jag försöker att tänka fina, bra tankar.
Jag försöker se med spänning på varje dag.
Idag KAN de ringa.
Åh, vad spännande!

"Vi har aldrig varit så nära som nu"
beskriver litenlangtan.bloggplatsen.se
Och det är ju faktiskt alldeles sant.
Vi HAR aldrig varit så nära som nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Litenlängtan

hej! Såg att du besökt mig och dessutom länkat till mig... :-D Trevligt med en ny bekantskap...

Vilken fin kille ni har som snart ska bli storasyskon!

Ha en fin dag i regnet!

2011-09-21 @ 09:11:58
URL: http://litenlangtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0