Gött!

Tack för alla nyfikna stöttningar :)
Jo, jag ringde idag..
Och nu känns det jättebra!

Först och främst så är det häftigt att de vet direkt vem man är när man presenterar sig.
"Vår" adoptionsbyrå är inte den största utan lite mindre. (Passar oss lantisar)
Vi har en kontaktperson som har hand om bland annat alla pilotfamiljer till Ryssland.
Det kändes som ett jättebra samtal och nu är det lite lättare i bröstet.
Jag frågade lite och som vi redan visste kan de ju inte säga någonting om när eller hur.
Det är Ryssland som ska "matcha" oss med ett barn, så de kan bara vänta som vi.
Tydligen är det 21 familjer som är pilotisar och vi var tidigt med på listan.
Ändå betyder inte det att vi får barnbesked först eftersom barnet ska "matcha" oss.

Men tydligen gick de igenom familjerna senast igår och då var vårt namn uppe.
Kontaktpersonen sa själv att hon inte trodde det skulle dröja så länge...

Spääännande!!
Nu har lite av oroklumpen släppt.
Tjihi!

Stor kram till er!

Kommentarer
Postat av: Katarina H

ÅÅÅååå va roligt! =))



Hoppas det går snabbt nu för er!



Kram!

/Katarina

2011-09-01 @ 20:23:20
Postat av: Anonym

2011-09-01 @ 23:03:45
Postat av: Jonna

Åh så roligt Cissi! Jag håller tummarna att detta kommer gå fort. Vi är ju lika nyfikna som er och bara väntar och väntar på att du ska ringa och säga att du ska bli mamma igen. Stor stor kram och fira helgen ordentligt nu!!

2011-09-02 @ 08:47:45
Postat av: KMS

Hej!



Hittade din blogg av en slump. Googlade "pilotfamilj" och så kom jag hit.



Vi är också utsedda till Pilotfamilj för Ryssland. Vi håller på samla papper och det har tagit längre tid än jag trodde och hoppades, pga lite strul med att inte våra fullständiga namn fanns på alla intyg. Plus att den psykolog vi anlitat har fullt upp och inte hunnit träffa oss så snabbt som vi hoppats på.

Vi har liksom ni ett biologiskt barn. Hon ska fylla 10 om någa månader.



Skulle vara kul att höras av och utbyta tankar och funderingar krin denna stora resa!

Hör gärna av dig till min mailadress!



Lycka till!!



/KMS

2011-09-03 @ 08:29:55
Postat av: Linda

Hej!

Min man halkade in på din blogg, och sen fastnade jag! Vi är också pilotfamilj till Ryssland, fick det beskedet i fredags! Läser din blogg och förstår att vi har en lång resa framför oss och en himla massa pappersarbete...Hoppas att ni snart får det där efterlängtade telefonsamtalet, jag kommer fortsätta läsa! Hälsningar Linda

2011-09-05 @ 19:26:03
URL: http://www.lindaslangtan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0