Helg

Ännu ett konstaterande: De har inte ringt denna vecka heller.
Denna helg känns så skön och välförtjänad!
Har nog jobbat närmare 50 timmar i veckan och det känns i huvudet.

Funderar över att vi människor fungerar så
att vi behöver något att se fram emot.
Jag fungerar definitivt så!
På fredag har vi pappersbröllopsdag (5 år) och vi ska åka till Kristianstad
alla tre. Och sova på hotell. Det gillar vi.
Älskade Kristianstad, som jag saknat.

Per jobbar helg och Johan och jag har ingenting planerat.
Jätteskönt.

För att vara lycklig behövs tre ting:
Någonting att göra.
Något att se fram emot.
Någon att älska.

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha det så mysigt i Kristianstad. Jonas o jag ska oxå iväg på hotell i helgen :). Vi firar pappersbröllop. Hihi. Ni borde fira träbröllop va? Kram kram

2011-09-13 @ 08:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0