Hur dum får man vara?

Hade svårt att sova i natt.
Ni vet när man har sånt där skav i halsen och slem
så man bara sväljer och sväljer. Hela tiden.
Så jag satte på TV:n.
Mitt dumma nöt kollade på en hel film, dyngsent.
En skräckis.
Ganska förutsägbar i och för sig, men ändå så att kläderna förvandlades till siluetter.
Provade att byta säng till Johans
men då kom det upp nån från trappan hela tiden.
Så sjukt påverkad man är mitt i natten. Bara för att det är mörkt.

I natt lär det bli djupsova av.
/Cissi


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lilla gumman du måste sova! Tror du att det var skräckisen som påverkade, annars kanske det var någon annan vi såg under kvällen som påvekade dina drömmar? :) Han är med i mina skräckisar ialla fall:)

2011-09-15 @ 07:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0