Rekord?

Pust!
Efter dagens lektioner inklusive genrep för skolans revy (som var kaosartad och intensiv) hämtade jag Johan & Per och vi tog en sväng till socialkontoret för att samla in lite papper som vår snälla socialsekreterare fixat.
Sen direkt till läkaren som också var snäll och vänlig och skrev under och stämplade sammanlagt 12 papper.
Vet ni vad vi gjorde sen??

Postade.
Rekommenderat.
Det sades att det tar 4-6 veckor att samla pappren.
Vi har gjort det på en vecka.

Ja, vi är ivriga. Ibland till och med lite för ivriga då vi nästan ändrat om och skapat egna problem som egentligen inte fanns..
Ja, det har varit intensivt.
Men det känns fantastiskt nu.
Så nu är det att vänta, en månad eller så, och se om domaren godkänner.
Det skulle till exempel kunna vara den där stämpeln som revisorn inte hade..?

Efter postningen tillbaka till jobbet för att genomföra barnens revy.
Det är fantastiskt att jobba med barn!
Jag är stolt över dem som om jag vore deras mamma :)
(Och jag har haft mycket extra att vara stolt över denna terminen eftersom de blev näst bästa västsvenska klassen i "vi i femman") parentes..

Säga vad man vill om vardag. Det kan vara tråkigt.
Men det är också en stor trygghet. Skönt när allt flyter på.
Det har inte varit flyta-på-vardag hos oss det senaste. Det ser jag fram emot att få igen.
Magsjukor, papperssamlande och att ligga efter på jobbet har liksom rört runt det lite.
Vi har inte träffat våra vänner sen före Thailandsresan.
Ska bli skönt med lite mer vardag och socialt liv.

Glad påsk till er alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni är fantastiska! Ibland förstår jag inte hur ni hinner och får ihop det, men jag kan tänka mig att man har en extra växel att sätta in i lägen som detta:)

Vi hoppas att ni är helt återställda snart, vi saknar er!!

2012-04-05 @ 06:55:43
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj vad snabba ni är! Bra jobbat! Håller med Hanna, förstår inte hur ni hinner, men jag vet ju att du är otroligt effektiv och det är ju extra bra i sådana har lägen. Nu håller vi tummarna för att allt går igenom utan dröjsmål. Kram, kram

2012-04-05 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0