Backa till steg 1 på listan

Hade hoppats på att få höra något nytt om domstolstiden denna vecka.
Men nu var jag lite naiv igen.
Eftersom vi fick komplettera åtta dokument ska ju också de legaliseras först.
Förstås!
Så nu är vi åter på steg "legalisera handlingarna" sen "Ryssland översätter och läser".
Mmmm. Så är det.
Så jag inser ju att det inte kommer ske denna vecka.
Förhoppningsvis nästa.

I söndags var Johan och jag (Per jobbade) på träff med några av de par vi träffade på vår föräldrautbildning.
De tre paren har lyckats få biologiska barn. Mirakel.
Fantastiskt att träffa människor av olika slag. Jag fascineras oerhört av hur unika vi är. Alla.
Och vilka olika livsöden som finns.
Deras tre fina småttingar är lika gamla som vår lille Oskar.

Behöver jag säga det?
Längtan är stor.

Kram (och tack Anneli och Tommy!)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack själva! Ni finns i våra tankar. Fantastiskt att få träffa er alla.

Oskar är också ett mirakel, ett stort litet sådant, som snart ska få börja resten av sitt liv där han hör hemma tillsammans med sina fantastiska föräldrar och sin fina storebror som längtat såå efter honom! Kram

Postat av: Hanna

Denna väntan!! Men snart har ni klarat detta också. Tänker massa på er♥

2012-05-30 @ 06:22:04
Postat av: Märta

Vad roligt att era barn är lika gamla! Er lille Oskar är precis lika stort Mirakel! =)

Vad jobbigt med ännu mer legalisering. Hoppas det går fort och smidigt!

2012-05-31 @ 12:05:28
URL: http://ivantanpaettbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0