Cirkeln är sluten!

 
Äntligen får vi hänga små kläder på sträcket igen.
Äntligen får vi locka till skratt genom tokiga lekar.
Äntligen får vi blåsa på för varm mat.
Äntligen får vi plocka små leksaker från golvet.
Äntligen har vi snor och salivspår på axeln.
Äntligen får vi skrubba bort intorkad mat från bordet.
Äntligen får vi leka tittut bakom duschdraperiet.
Äntligen får vi trösta och vyssa när liten kille slagit sig.
Äntligen får vi skynda med gröten för någon är hungrig NU.
Äntligen, äntligen, äntligen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

<3
Hittar inte på något smart.

Ljuvligt att han är äntligen hemma.

<3

2012-09-08 @ 17:29:14
URL: http://mokeyboysmamma.wordpress.com
Postat av: Jonna

Gilla gilla gilla gilla!!

2012-09-08 @ 21:21:02
Postat av: Lina

Gud va fin han är!!
Det var så konstigt när jag träffade er i torsdags.. Det var först när jag kom hem som jag insåg att det var första gången jag träffade eran Oskar. Var det för att jag sett bilder på honom innan? Eller var det för att det kändes så självklart att han var med er, som om han alltid varit det?
Konstigt var det. Hoppas du inte tyckte jag betedde mig underligt.. :)
Kram!

2012-09-09 @ 23:33:57
Postat av: Hanna

Finaste Oskar! Och så kul att få träffa dina andra fina killar igår..! Vi har Colliander - abstinens här hemma!!

2012-09-10 @ 07:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0